petek, 1. junij 2012

Tečnosti 2. del

OK vsi tisti, ki ste me prepričevali, da se ekran na touchscreenih itak zaklene in da nič z licem ne pritiskaš bi morali poslušati moje včerajšnje telefonske klice. Ne samo, da sem nevede klicala ljudi sedaj sem začela sredi klica ljudi pošiljati na čakanje, blokirala svoj glas, prekinila klic etc.
Za moje pojme imajo touchscreeni popolnoma preveč kontrole nad našimi klici. Ja vem kontrolfreak in podobno, ampak resnično neprijetna reč, ko konstantno kličeš nazaj ljudi in tuliš v slušalko HALO!!!!!
Potem je tukaj potrebno omenit samo občutljivost Lumie. ko ti pade na tla (in bodimo iskreni, da se to dogaja vsaj enkrat tedensko) se odpre, kot sendvič. Temu vedno sledi obvezno predriblavanjae SIM kartice, ki jo telefon po padcu iz maščevanja noče več zaznati. Seveda se rado zgodi, da se telefon še nekaj časa obnaša silno samosvoje in zahteva od tebe poznavanje silno različnih znakov. počutiš se nekako kot zdravnik za telefone. poznati moraš vse znake in simptome in ukrepati preden pride do kolapsa sistema.
Človek se kar navadi, da so ploščice silno odzivne in tako je občasen zastoj ali neodzivnost še posebej opažena. No to se mi je pretekli teden večkrat zgodilo, tako, da ponovno poudarjam touchscreeni zgledajo luštno ampak je neverjetno frustrajoče tapkat po njih, ko ti nič ne prime. Samo povem.
Potem je tu še sitnost z objavo videa. Posnameš res kul video z neverjetnim zvokom in kaj se zgodi? Utakneš ga lahko samo na FB. Kar je samo po sebi res nekonfliktno ako hočeš res vse tlačiti tja gor.
Naslednja reč so fotke. Ježešmarija rabiš res diplomirat preden posnameš solidno fotko. Je pa veliko lažje prenašat fotko sem in tja. Pohvalano, če sme tako reč moja malenkost. Recimo prva je bila posneta pri spodobni dnevni svetlobi. Izgleda pa, kot da sem posilila hladilnik ob 2. zjutraj! Med tem, ko je bila druga posneta pri manj svetlobe... potem pa naj kdo še reče, da obstaja logična razlaga! 





















Skratka tečnosti se vrstijo, a z večino se človek kar navadi živet... ajde razen s klicanjem random ljudi.. to mi pa res ni OK!

Ni komentarjev:

Objavite komentar