petek, 1. junij 2012

Video in glas

Včeraj sem bila na spektakularnem koncertu Uroša Periča, Krškega Big banda, Lenarta Krečiča in ALenke Godec.  Super je bilo. Poleg glasbene uživancije pa je bila idealna prilika, da brez večjih sitnosti in v danih razmerah preizkusim kako se z Lumio snemajo videi.
Nisem se igrala z nastavitvami. Zanimalo me je predvsem kako izpadeta zvok in slika v danih razmerah.
Rezultat je presenetljiv... saj kar se mene tiče. Zvok je res dober... s sliko se pa res nisem pretirano ukvarjala, če sem že ravno iskrena. Pač sem pritisnila snemaj in to je bilo to. Vmes dvakrat sam zazumira pa to je to. Za uporabljat veliko bolj enostavno, kot delat pasulj.
Ampak, kot vedno lahko video brez težav naložiš na Facebook, kam drugam pa je že večja znanost. Na mail ne gre, ker mi Lumia pove, da je posnetek prevelik, preko Sky Diva pa se mi spet ne da tlačit vsega skupaj... tako, da še ugotavljam. Posnetek si tako lahko ogledate na tej povezavi. Sem pa posnetek pride takoj, ko ga bom znala, do sem pretočit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar