sreda, 30. maj 2012

Market aplikacij in podobna čuda na Lumii

Aplikacije... beseda, ki je "gonilo razvoja". Vsaka zadeva, ki se v zadnjem času (letih) dogaja mora imeti svojo aplikacijo. Merjenje uspeha je ali imaš svojo aplikacijo. Če je nimaš potem projekt že ni tako uspešen, da bi se ga splačalo pogledati. 
No, jaz sem do sedaj to norijo spremljali bolj od daleč. Z neverjetnim veseljem sem se tako spravila že v prvih dneh na t. i. Market. Najprej me zadane, da navkljub vsem GPS koordinatam, zgodovini brskanja po netu etc. ki jih moja Lumia zbira, se telefonu še vedno zdi najbolj smiselno, da mi ponudi aplikacijo Palestinian Pride... vedno znova in znova... ne vem niti zakaj se gre. Še bolj pa me čudi na podlagi česa je zračunal, da je to nekaj kar si ekstremno želim... 
Skratka Market ponuja nepregledno količino aplikacij v katere vpisuješ od tega kaj si pojedel, koliko kalorij in everčkov si potrošil, kdaj pridejo avtobusi in kje se da kupiti najcenejše superge. Od lajšanja rokovanja s telefonom, žongliranjem z aplikacijami etc. Vse aplikacije ponujajo neverjetna doživetja in izboljšanja kvalitete življenja. 
Nekatere res. Kaj vse o številkah, načinih in aplikacijah samih si lahko preberete pri Freeeky in Krashku. Dejstvo pa še vedno obstaja, da si na telefon lahko naložiš milijon brezplačnih in  plačljivih app-ov. Ali ti izboljšajo kvaliteto življenja pa je vsekakor druga stvar.
Je pa vsekakor potrebno omeniti, da navkljub kar nekaterim aplikacijam, ki so se znašle na mojem telefonu še vedno iščem tisto s katero bi najhitreje napisala celoten blog na Lumii... Kakšna ideja?
In pa seveda vsekakor gre omeniti, da telefona niti vse fotke, muzika in aplikacije ne ganejo. Še vedno je poskočno odziven in nič ne štrajka... 
Skratka človek se kar navadi telefona, odkrije boga in pol; tako da za enkrat lahko rečem so far so good...

2 komentarja:

  1. lahko sprobas Evernote. super stvarca na vseh platformah. :)
    jaz jo imam na tablici in kompu, vse se lepo synca med seboj, tako da imas vedno najbolj apdejtano verzijo dokumenta/datoteke :)

    http://www.windowsphone.com/sl-SI/apps/db21927d-f292-e011-986b-78e7d1fa76f8

    OdgovoriIzbriši