četrtek, 24. maj 2012

Koledar/planer in nenačrtovani klici...

V enem od začetnih mailov sem napisala, da od mojega telefonskega spremljevalca zahtevam tudi pregleden koledar/planer, ki bo zdržal vse moje ideje, kje moram biti etc.
No, kot se je izkazalo ima Lumia 710 neko smešno idejo in že na začetnem zaslonu pokaže zapis s koledarja... a po nekem smešnem zaporedju in ti niti ne pokaže vseh. Recimo, da imate službeno pot in jo označite za celoten čas trajanja in nato vpisujete noti še različne sestanke etc. No naj vas razveselim, da vam bo pokazal le celodneven "sestanek", tistih po urah pa ne. Vas bo pa opozoril, da imate v koledarju še nekaj in sicer z dvema majcenima puščicama. Silno nepraktično, ako vprašate mojo malenkost.
Kot zagretemu uporabniku Koledarja/planerja etc. me je popolnoma razkurilo, da v koledar ne moram vnašat beležk. No za to potrebuješ posebno aplikacijo s katero tako ali tako ne moreš nadgraditi, tako moraš na koncu čekirat vsaj 2 zadevi preden ugotoviš kje moraš biti in kaj početi... silno nepraktično.
Dejansko se na tem mestu strinjam s Krashek-om, da smo pretekla leta poslušali vso možno norijo okrog "najboljšejših" aplikacij in Oh in Sploh!  Še vedno čakam, da me navduši vse skupaj. Tukaj Lumia nima nobene veze. Navkljub občesplošnemu navdušenju nad gadgeti vedno znova ugotavljam, da me le redki RES navdušijo in delajo tisto za kar so bili narejeni. Tem pametnim telefonom zamerim to, da so prazne nakupovalne vrečke in zahtevajo preveč časa in denarja, da se uspostavi res uporabna napravica. Za nastavljanje se porabi res ogromno časa in za vse, ki niso preveč vešči tega je zadeva veliko preveč frustrajoča, da bi bilo vredno. Še posebej, če ste za mobilnik odšteli nesramno veliko cekinov.
Da pa se vrnem na osnovne naloge telefona... To leti direktno na mojo Lumio (možno, da tudi na druge touchscreen telefone, a tega ne morem trditi). "tipka" za končanje klica je na ekranu, ta pa je na licu, kar pomeni, da se mnogokrat zgodi, da prekinemo klic sredi pogovora ali pa da nevede (sredi pogovora) kličemo nekoga iz liste nedavno klicanih. Predstavljajte si nerodnost, ko veselo razlagaš takšne in drugačne neumnosti in se ti potem oglasi pač kdorkoli že. Vem, da vam je jasno o čem govorim...
Skratka še vedno čakam na VAU!! moment...

1 komentar:

  1. Še vedno čakaš Wau moment? Škoda...
    JE pa zanimivo pri tebi spremljati vse negative, ki jih sam sicer niti ne opazim, ali pa sem jih že kot uporabnik Symbian (ja, ima probleme) OS-a že navajen.

    Upam da ne boš spustila telefona iz rok popolnoma razočarana.

    OdgovoriIzbriši