torek, 15. maj 2012

Najprej dejstva

Spodobi se in pravično je, da najprej omenim par dejstev, ki bodo močno vplivala na testiranje telefona.
1. dejstvo je, da ne maram menjat telefonov. Tega se veselim toliko kakor puljenja zob. Preden se prenesejo podatki in preden se telefon spet pripelje do stopnje, ko postane uporaben je, po mojem mnenju, veliko prezakompliciran in zahteva veliko preveč časa. No pri Lumi-i (?) se je začelo še preden sem ga prižgala. Zadeva zahteva micro SIM. Nepotrebne komplikacije ako kdo vpraša mojo malenkost. Če povem po pravici RES ne maram menjat telefonov. Zadnjega sem zamenjala pred cca 3 leti in bilo je prehitro in boleče. Prejšnjega sem imela par let in je bil super duper jajček od Samsunga. Zamenjati sem ga morala, ker mi je pristav v WC školjki. Ja nebi šla v podrobnosti, ampak naj vam povem, da je bila šok terapija.
Ob tem je potrebno omenit, da SOVRAŽIM, da telefoni nimajo funkcije "prenesi/kopiraj" VSE! Ne razumem vseh možnih aplikacij, sinhronizacij in podobnih zadev, ki ne samo, da švohotno delujejo med različnimi modeli ISTE znamke, so praktično neuporabni pri menjavi znamke telefona. Ne razumem zakaj delajo iz tega tako kunjšt! In ja to v veliki meri prispeva k moji nastrojenosti proti menjavi telefonov.
2. dejstvo je, da obožujem nove napravice. Obožujem jih približno tako kot visoke pete. Vedno se slinim po njih, jih vedno znova čekiram, sem fouš tistim, ki jih nosijo ipd. Vedno znova jih poizkušam a praktično nikoli jih ne nosim. So neudobne, nenaklonjene mojim meram in nepraktične. Skoraj isto je z novodobnimi gadgeti. Lušni so! So hipsterski in ekstra uporabni. A spet smo tam, ko rabiš kar nekaj časa in denarja, da poleg tega, da naložiš vse aplikacije, ki jih potrebuješ in preden dodobra spoznaš zadevščine, da se nehaš sramotit, ko ga ne znaš niti ugasnit ipd. potrebuješ preveč časa, energije in premalo rezultata.
3. dejstvo je, da ne prenesem touchscreenov. Roko na srce ni toliko, da jih ne maram jaz, kot, da oni ne marajo mene. Mislite, da pretiravam? No niti ne. Za primer: Na možev telefon se ne znam niti oglasit, saj nikakor ne ujamem ene blesave zelene pike, ki od mene zahteva, da jo ujamem. In k temu seveda spada tudi poddejstvo, da ne maram dvigovat tujih telefonov in šarit po njih. In seveda nočna mora tipkanja na touchscreen... sms-ji so bolj ali manj misija nemogoče... vsaj do sedaj...  Bomo vidli, kako se bo testerček obnesel.
4. dejstvo se nanaša predvsem na mojo zahtevnost do telefonov in podobnih igračk. Moj telefon je moj planer, imenik, fotkič, kamera, dostop na internet, z njega blogam, kličem, delam zvočne in pisane zapiske, zapisujem ideje za vse moje projekte, opomnike etc.; skratka vzemi mi telefon in ne vem niti kje moram biti  in kaj moram počet. In na pamet vem točno 3 gsm številke, ki so iste že od še preden sem imela svoj telefon. :) PLUS od telefona zahtevam, da je preprost, učinkovit in ekstra odziven. Nimam potrpežljivosti s kompliciranjem, zmrzovanjem in baterijami, ki ne zdržijo. Se pravi mora imeti tudi obilo prostora, lahko dosegljive podatke in zmogljiv predvajalnik video in glasbenih vsebin. Seveda mora biti tudi hitropovezljiv z raznimi socialnimi omrežji, saj me nič ne spravi bolj na obrate, kot ekstra dolgo povezovanje, nezmožnost nalaganja etc. Moj telefon mora biti ekstra vzdržljiv sopotnik, ki mi lajša življenje in je hudo trpežen, saj je vedno nekje po žepih in rokah ipd... navkljub veliki torbici, ki je tudi vedno z mano. Tako se mora moj telefon silno dobro razumeti tudi z vsemi ostalimi prebivalci torbice, ko po slučaju pristane tam. 
5. dejstvo pa je po mojem skupno mnogim. Obožujem glasbo, kar pomeni, da je moj telefon poln glasbe in podobnih vsebin, ki lepšajo življenje. To pa ga nikakor ne sme upočasniti ali, Bog ne daj, blokirati.
No od testerčka se tako pričakuje veliko. Kaj vse bo pa sposoben pa poročam... takoj, ko obrežem SIM kartico...

Ni komentarjev:

Objavite komentar