ponedeljek, 14. maj 2012

Preizkušanje nove Nokije ali techno geeki na pohodu!

Wooohuuu! Začenjamo nov podblog! Novi igrački na čast! :)
Pred časom me je moj dragi postavil pred komp in me ekstra močno spodbujal (khm), da se prijavim na natečaj za preizkuševalca novega telefona Nokia Lumia 800. Seveda sem ustregla njemu in tudi svoji radovednosti. No prejšnji teden je prišlo obvestilo, da sem bila izbrana za preizkuševalca. Noja izbrani smo bili 4. :)
Tako bom v naslednjem mesecu objavljala več opažanj in podobnega o tej novi igrački! Ja, ja moja techno geek stran prihaja na plano :) In v čast preizkušanju odpiram ta nov "podblog". :)
Ker sem punca in blogerka in techno geek (ko si to dovolim oz. ko to dopušča denarnica) bom novo igračko preizkušala s popolnoma uporabniškega vidika. Tako, da vsa vprašanja, ideje kaj naj poizkusim ipd... kar na plano, da bo izplen čimboljši! :) In seveda, da bodo ugotovitve komu prišel prav! :)

Preizkuševalski pozdravi!

p.s. Preizkuševalsko ekipo sestavljamo @BarbaraPles še @freeeky@krashek in @tyschew.
p.p.s. Uporablja se hashtag #NokiaLumiaSI.

Ni komentarjev:

Objavite komentar