petek, 18. maj 2012

Prvi resni občutki/vtisi/tečnosti

S pisanjem tega bloga sem resnično odlašala. Razlog za to je seveda vsa komplikacija, ki sem jo imela tako z micro SIM kartico, kot s pretočitvijo podatkov. V bistvu napol napisan zapis čaka še mojega dragega, da doda svoj del, saj me pri polovici poskusov sploh ni bilo zraven. Jaz, priznam, za to nimam potrpljenja; tako daljši opis kalvarije še sledi... Ampak najprej lepo po vrsti. 
Kot sem že na začetku obljubila ne bom tehnična ampak bom uporabniška. Tako strnjujem prve vtise. Lumia 710 je luštna igračka, ki je že na samem začetku napovedala vojno moji E63, kar je pomenilo, da so se vsi moji strahovi o nezmožnosti točenja podatkov izpolnili. Po dolgih mukah se je pretočil imenik, za koledar in beležke pa ni bilo možnosti, zato sem po preveč investiranega časa v gadget obupala. Bom pa kako drugače zadevo usposobila, a obljubila sem, da se s točenjem podatkov ne ukvarjam več. 
Roko na srce je preskok z E63 na Lumio res velik. Iz telefona, ki je v svoji osnovi še vedno to, se pravi telefon in z res minimalnim številom dodatkov; presedlati na beštijo, ki je podoben raztegljivi vrečki v katero stlačiš vse kar potrebuješ in potem še en kup ličnih zadevščin, ki krajšajo čas. :) 
Pri Lumii me moti res frustrajoče prazneča se baterija, a me je druščina na Twitterju potolažila, da je to hiba večine pametnih telefonov. Moj se sprazni prej, kot v 1 dnevu oz. ako imam vklopljen ohranjevalnik baterije zdrži mogoče 30 ur. Zame je to odločno premalo. In seveda tečno je vklapljanje ohranjevalnika baterije po vsakem polnenju. 
Je pa zasvajujoča napravica. :) Silno odziven touchscreen in beštija nikoli ne zmrzne. Včasih je celo preveč odziven (če je to sploh mogoče). Človek res potrebuje nekaj časa, da se nanj navadi in prešnofat ga je potrebno... Tako, kot vsako novo zadevščino. In vtisi o tem še pridejo! :)
Iskreno me moti to, da nikjer ni eksplicitno označeno kje se nahajajo še kakšne "podopcije" in kaj je "dno". Tako, da jaz običajno tapkam, kot nora. :) Včasih tako zgrešiš še kakšne res optimalne rešitve.
V vsakem primeru se moram močno zahvaliti druščini s twitterja, ki mi besno pomaga pri moji prvi izkušnji s pametnim telefonom...
Prvi vtis? Po vseh možnih poskusih točenja podatkov bi bila vilica v oko dobrodošlo olajšanje... a beštija je res nevarno prikupna in že sedaj me je strah kako se ji bom odrekla :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar